Siłownia

Zapraszamy do klubu Amfit,  gdzie  Klubowicze pod opieką instruktorów dbają o formę niezależnie od  wieku i poziomu sprawności . Przyjacielska atmosfera sprawia, że zarówno mężczyźni jak i kobiety czują się tu świetnie. Trening siłowy w Amfit pomoże Tobie:

  • ukształtować sylwetkę
  • wzmocnić  siłę i wytrzymałość mięśni
  • wzmocnić kości
  • uchronić  się przed bólami pleców
  • zredukować tkankę tłuszczową
  • przyspieszyć  metabolizm
  • zlikwidować cellulit
  • poprawić samopoczucie i pewność siebie
  • odstresować  się
  • sprostać  obowiązkom  zawodowy
  • poprawiać wyniki w innych  formach rekreacji ruchowej
  • opóźnić procesy starzenia


Dla początkujących:

  • Przed ćwiczeniami skonsultuj się z  lekarzem (sprawdź czy nie masz przeciwwskazań zdrowotnych).
  • umów się na konsultację z trenerem personalnym
  • Stopniowo zwiększaj obciążenia treningowe- organizm musi mieć czas by przygotować się do  wysiłku.
  • Ćwicz wszystkie grupy mięśniowe.
  • Zawsze wykonuj rozgrzewkę.
  • Pamiętaj o rozciągnięciu ćwiczonej grupy mięśniowej. Elastyczne mięśnie są silniejsze i odporne na kontuzje
  • Przed ćwiczeniami sprawdź stan techniczny urządzeń (np. stan linek), załóż zaciski na sztangę…
  • Stosuj obciążenie dobrane do swoich możliwości
  • Koncentruj się na tym, co robisz, poczuj jak pracują mięśnie.
  • Uważaj na postawę  ciała w trakcie ćwiczeń oraz gdy bierzesz i odkładasz  ciężar - proste plecy
  • Program treningowy realizuj konsekwentnie i systematycznie
  • Korzystaj z rad instruktora, pytaj gdy masz wątpliwości
  • Na trening weź ręcznik (podkładaj  pod ciało gdy ćwiczysz na ławkach), wodę, czysty (nieprzepocony) strój sportowy, adidasy z czystą podeszwą; odśwież się przed ćwiczeniami ( uwaga na zapach starego potu).

Dla zapewnienia bezpieczeństwa i przyjaznej atmosfery ćwiczeń prosimy o przestrzeganie klubowego regulaminu m.in.:

  • Dezynfekuj sprzęt po ćwiczeniach
  • używania ręcznika podczas ćwiczeń
  • nie kładź obciążeń na  tapicerkę
  •  odkładaj na  miejsce sprzęt i obciążenia
  • nie zabieraj toreb, plecaków na sale ćwiczeń
  • zmień obuwie na sportowe z czystą podeszwą
  • nie rzucaj  jakiegokolwiek sprzętu, w tym w szczególności: sztang, obciążników, hantli
  • Przestrzegaj norm kulturalnego zachowania, nie używaj wulgarnego języka  i nie hałasuj
  • opuść  sale ćwiczeń najpóźniej  o 21.45
  •  podporządkuj się zaleceniom pracownika/trenera oraz przestrzegaj zasad bezpiecznego treningu opisanych w klubowym regulaminie


Powrót

KONTAKT